jump to navigation

»No photos, please« 18. december 2006

Posted by Nikolaj in Uncategorized.
Tags: ,
trackback

»No photos, please«

Terroristen på toppen af taget var hætteklædt og uden for min 3 x optiske zooms rækkevidde. Hans krav rungede på et gebrokkent engelsk, der afslørede at han i hvert fald ikke var dansk.

Hvis han havde haft en kalashnikov ville jeg nok have fortrukket stille og roligt. Det havde han ikke. I stedet kunne jeg ikke dy mig for at råbe »terrorist«.

Han gav fingeren som svar, hvilket jeg nok overlever – også i det lange løb.

I mellemtiden stak en lettere sindsforvirret person hovedet ud af vinduet i en nærliggende ejendom og råbte »Hva’ så din bøsse, hvem er det der tager billeder her. Skal jeg komme ned og gi’ dig tæv?«.

Nu praler Ungdomshuset jo med at være ret tolerant. I særdeleshed overfor bøsser. Så jeg trak på skulderen af truslen, tog et par billeder mere og cyklede hjemad i et stille tempo.

Kommentarer»

1. Maltesen - 18. december 2006

Jeg ved ikke helt, om jeg skal kalde dig modig eller dumdrestig 😉

2. Per Holbo Rasmussen - 21. december 2006

Hverken dumdristig eller modig er de ord, der først falder mig ind. Men en sætning kom hurtigt ind på lystavlen: “Ustyrlig morsomt og perspektiverende!”

mvh.

Per

3. Mathias Schwartz Kirkegaard - 19. august 2008

Jeg havde også fotograferet videre.


Skriv et svar

