jump to navigation

»Umenneskelig« beslutning? 5. december 2006

Posted by Nikolaj in Ikke kategoriseret.
Tags:
trackback

»Vi spiller i stadigt håb om, at det manipulerende, ejendomsspekulerende og ukristne firma Faderhuset vil omstøde sin provokerende og umenneskelige beslutning om at dræbe den store kreative kraft, som ‘Ungeren’ har været.«

Citat Mikael Simpson i følge Politikens iByen.dk.

Muligvis har jeg misforstået noget – men var det ikke Københavns Kommune, der solgte ejendommen?

Gad vide om Hr. Simpson ville sælge sit hus eller ejelejlighed til mig for en fjerdel af markedsprisen? I så fald siger jeg top!

Men hvis Hr. Simpson siger nej, skal jeg nok lade være med at beskylde ham for manipulation, ejendomsspekulation, ukristelighed, umenneskelighed, provokation, kulturdrab, eller noget som helst andet.

Til gengæld vil jeg gerne beskylde Hr. Simpson for at være (uheldbredelig?) imbecil…

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv et svar

